Jaqueline Svärd

Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing.

Dag 11 - Mina syskon.

Kategori: Allmänt

 
Som jag alltid sagt så är vi 8 syskon. Jag har en biologisk, 3 halv och 3 låtsas. 
Johannes som är min enda riktiga hel bror är ett år yngre än jag, utan honom ingen jag, han är anledningen till att jag står där jag är idag, att jag umgås med dom jag gör osv..
Efter att pappa och mamma gjort slut så träffade pappa en ny tjej som han nu har två barn med, Majken och Leo som då är mina halv syskon, Majken är 4 och Leo 9, underbara ungar.  
Innan mamma träffade pappa så hade hon skaffat barn med en annan, Alexander som nu är 28, min 3jde halv bror på mammas sida, tyvärr så träffar jag inte honom så mycket och när jag väl gör de pratar jag aldrig med honom typ?
Mina 3 låtsas syskon är från Alexanders sida. Robin, 22, Sebastian 24 och Adam 17. Dom 3 är halv syskon med Alexander eftersom dom har samma pappa som honom. Så jag och Johannes har samma halvbror som Robin, Sebastian och Adam. gryyymt. 

finns inte så mycket att säga mer än att jag älskar dom även hur jag eller dom beter sig (a) 


Johannes. 


Alexander och hans familj.


Majken. 


Leo och Johannes. 


Sebastian och Robin. 


Leo och Majken. 


Jag och Adam. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: