Jaqueline Svärd

Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing.

Dag 8 - Mina närmsta vänner.

Kategori: Allmänt


oj, asså jag har sjukt många vänner men dom som verkligen står mig närmast och som alltid ställt upp för mig är Erika, Julia, Elin och Mymma. Det är dom 4 som jag kan vara mig själv med, prata med vad det än är, ställer alltid upp och lyssnar. Kunde inte hittat bättre vänner. 
Har självklart mer som jag älskar precis lika mycket, like Fannie, Linn, Sofia, Linnea, Cecilia, Liw, Amanda, Adam, Johannes, Emmie osv, ni vet vilka ni är. <3 

Kommentarer

  • Erika säger:

    åh jag lyssnar alltid på dej o ställer upp o står vid din sida till 110% ! jag Älskar Dej Jaqueline Svärd ! PussPuss !<3

    Svar: puss <3
    Jaqueline

    2012-07-21 | 16:39:04

Kommentera inlägget här: