Jaqueline Svärd

Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing.

Dag 3 - Mina Föräldrar.

Kategori: Allmänt


mina förlädrar, vad ska man skriva ? 
Min mamma, Helena Godman 49 i september och min pappa, Rolf Svärd 51 i december. Dom har varken förlovat sig eller gift sig. Hur länge dom var tilsammans har jag ingen aning om men jag vet att dom träffades första gången på nån kurs, efter ca ett år träffades dom igen på en fest på ett skepp, pappa bjöd mamma på en öl sen strulade dom utanför gamla posten senare på kvällen. Två dar efter ringde pappa och ville träffa mamma igen. 
Dom flyttade isär när jag var 5, men då var dom fortfarande kompisar. Men efter några år träffade pappa en ny tjej, Charlotte som han nu har två barn med. Nu pratar dom typ inte alls med varandra eftersom dom bråkat så mycket. 
Om jag ska berätta relationen mellan mig och mina föreldrar så måste jag säga att jag har lättare att prata med pappa vet inte varför, så har det alltid vart. Jag älskar min papi otroligt mycket.
Mamma, hon är den bästa mamman man kan ha, helt seriöst. Vi har nästan aldrig ställt upp för henne och det är något som jag ångrar. Jag älskar henne precis lika mycket som jag älskar pappa men hon och jag har oftast inte vart så mycket överens, det är mest mamma och johannes som har det lätt att prata med varandra och jag med pappa.

ja.. ? haha


mammaaaa <3



ingen bra bild .. pappa <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: