Jaqueline Svärd

Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing.

Dag 9 - 20 saker ni kanske inte vet om mej.

Kategori: Allmänt


1. Jag blev kallad för Jackie förut. 
2. Jag har skrivit 2 egna låtar. 
3. Jag svimmade på ett sjukhus en gång. 
4. Bakis som fan idag. 
5. Jag rökte en hel cigg själv för första gången igår, inte värt de.  
6. Jag är rädd för dockar och kor. 
7. Jag tycker löshår och peruker är sjukt äckligt. 
8. När jag var liten var Adam min enda vän som jag verkligen kunde leka med. 
9. Jag saknar min morfar. 
10. Jag umgås typ aldrig med min pappa, vill göra det men .. aa.
11. Jag är sjukt rastlös. 
12. Jag ska snart städa. 
13. otur. 
14. Jag älskar verkligen mina syskon. 
15. jag orkar inte mer. .........


Kommentarer


Kommentera inlägget här: