Jaqueline Svärd

Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing.

Heeelg.

Kategori: Allmänt


Inte för att helgen är nån skillnad från alla andra dagar men fredag och lördag är helt klart dom bästa dagarna. 
Helg betyder att ingen kan klaga på min musik, det är lördag ffs ! 

snart kommer Erika hit, senare kommer lite annat folk hit, partyyyyyyy. 
tagga tagga tagga tagga tagga tagga tagga tagga tagga. 

det är en månad kvar till skolan, jag vill inte. fast ska ju börja på ny skola så ? men vill ändå inte, sommarlovet slår allt. 

sånt som hänt. 
I måndags var jag, Johannes, Adam, Benon, Lucas och Pontus i hemse och spela kubb mot finnar, tråkigt som fan. Efter de åkte vi och åt. På vägen hem stanna vi på loppis osv, grymt. 
I tisdags var jag med Liw btw, vi hade verkligen en grym kväll/natt i visby. 
I onsdags var jag bara hemma med mamma och såg på BB. 
I torsdags åkte jag till lärbro var med Erika, Adam och Linn typ? haha vi åkte beach baggen med Benon, tooft. Sen kom Elin, vi och dom såg sen på cirkus. Efter gick jag och Elin hem, vi dansa, likealways, hela kvällen, sen sov hon här. 
Igår var jag hemma i lärbro, jag och johannes köpte lite grajs, han åkte till stan sen fixa jag typ allt till idag.

pix.

 
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: