Jaqueline Svärd

Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing.

Såja.

Kategori: Allmänt


17 dagar kvar till skolan. 

i måndags var jag i stan med Julia, vi var med Micke och Micke, sjukt kul. 
i tisdags var jag med mymma en stund på kvällen. 
i onsdags var jag bara hemma helt själv. 
i torsdags var jag i stan med Anton, Adam och Mymma, vi åt på max sen drog vi till gutavallen, där var vi hela kvällen, jag, Anton, Adam, Boga, Johannes, Patrik, Linn, Emma, Caroline och Benon och hjälpte till att vara vakt på muren för Lars Winnerbäck hade konsert, det var grymt kul, träffa sjukt mycket folk, fick även se konserten gratis jjao. grymt. 
igår åkte jag och Julia in till stan, träffa Jonathan, Elias och Emil, vi gick ner till en kyrka och var på minnas begraving, grymt fint. saknar dej Minna ! <3 senare var jag med Johannes och Linus ett tag. 
idag ska jag lejka med Linn, vi åker typ in till stan ikväll och sen får vi se vart vi hamnar efter de. haha. 

pusshaj. 













Kommentarer


Kommentera inlägget här: