Jaqueline Svärd

Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing.

FÅRÖ !

Kategori: Allmänt


chill midsommar. 

vaknade hemma igår, jag, johannes och mamma fixa till kvällen, senare drog mamma till stan och jag och johannes gick hem till adam, knulle kom dit och vi tog bil ut till fårö för att se vad som hände, vi drog tillbaka.. satt på adams terass, lyssna på musik och drack öl. halv 7 körde sebban oss till en kompis, vi åt mat tillsammans osv sen kom sebban och hämta oss, körde ut oss till fårö där vi var hela natten. träffade gamla klasskompisar, andra kompisar och helt nya människor, sjukt mysigt och sjukt kul. nästa år blir det direkt ut till fårö ! 

nu sitter jag hemma i lärbro, lyssnar på musik.. jag, linn och amanda drar nog ut till Åminne ikväll på After Beach hoppas jag ! (: 



TAGGARAH ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: