Jaqueline Svärd

Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing.

Dag 1 - Presentera mig själv.

Kategori: Allmänt


Mitt namn, Jaqueline Svärd, vissa kallar mig Jackie men efter jag började 9an så ville jag att alla skulle säga Jaqueline. Jag är född 95, fyllde 17 den 3 april i år. Jag bor på Gotland, just nu i Lärbro med min bror Johannes, annars bor jag hos mamma i stan och hos pappa i roma men det är bara varannan helg. Jag har precis slutat på donnergymnasiet ute i klinte första året, jag börjar på säve i höst, musik estet, andra året. (:

Jag är för det mest alltid glad, garvar åt typ allt ? men kan även bli lätt dryg, svidig och trött på vissa människor. Jag älskar att umgås med mina vänner, speciellt dom som jag kan vara mig själv med, helt galen. Älskar även att hålla på, lyssna och göra egen musik, utan musik, ingen jag.

Vet inte vad jag kan skriva mer, är det nått ni undrar, fråga på (a)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: